Frånvarande

Härinne har varit tomt ett tag... och inte har jag hunnit läsa några andras bloggar heller.

Och i kväll trodde jag inte skulle ha nån lust att skriva nåt heller. Men nu känns det lite bättre efter ett samtal...

-- Ja, det är far.
-- Hej, hur mår du?
-- Jo, det är fint, inget fel på mig.
-- Nähä. Vad gör du då?
-- Äter smörgås.
-- Har du enkelrum?
-- Nä, det ligger nån här intill. Lite knepig tror jag...
-- Jaså...

Vi pratar lite till jag och pappa. Om hälsotillståndet. Med tanke på hur han tuggar smörgås är det inget fel på käkarna i alla fall.

-- Nä du gumman, nu får vi lägga på. Nu kommer dom in med en hästspruta här.... Oj, oj, oj.

Pappa lät pigg. Tur det, då är det lättare att ligga på sjukhus. Hoppas vistelsen för lilla pappa blir väldigt kort.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Nä, då förstår jag... det är tufft att ha de nära och kära på sådana ställen. Men om de tuggar smörgås känns det genast bättre! Hoppas att du får "hem" honom snart!

2009-03-23 @ 22:23:38
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av valröss

Ja, det hoppas jag med. Har inte gett upp hoppet om att ni två snart åker till Ullared ihop. Det inlägget ser jag redan fram emot ;)

2009-03-23 @ 23:40:26
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Spader: Tack, tack - han verkade vid gott mod...



Valröss: Hehehe - Ullared!!! Där har jag inte ens varit själv... Är inte det nån form av självmordsmission att åka dit?

2009-03-23 @ 23:47:42
Morrat av P

Har han inte skällt ut någon än?

2009-03-24 @ 08:05:04
Morrat av Åsa

P: Jodå. Rumskamraten eller "den norske kapitalisten" - han snarkar... ;)

2009-03-24 @ 12:49:10
Morrat av Ninde

"Den norska kapitalisten" ha ha. Hoppas pappa får komma hem frisk o kry snart...

Morrat av Åsa

Ninde: Tack, nu är allt som det ska igen!

2009-03-28 @ 09:09:58

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0