Ditt lilla kräk

Har fortfarande gåshud efter den traumatiska upplevelsen tidigare i dag. Förstår inte hur en del kan med att smyga sig på en utan förvarning. Egentligen skulle jag göra en anmälan, men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig...




Enligt min tideräkning befinner vi oss i mars månad. Då ska jag väl för sjutton kunna veckla ut en nytvättad skjorta och hänga på galge utan att behöva stöta på en livs levande sån här och nästan få hjärtinfarkt.
(På sommaren, i normal tvestjärtstid, är man åtminstone förberedd på att dom dyker upp både här och där. Men redan i mars månad? Mars?)



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Uuuuäääähhhh! Äckliga! Det finns en klar fördel med Lilla byn och den förb-de snön. Tvestjärtar finns inte -men det är klart, med den globla uppvärmningen är de väl snart här. Varma hälsningar från Spader, en optimist for you!

2009-03-13 @ 06:29:34
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Emma

Får skylla allt på klimatförändringarna helt enkelt..:P

2009-03-13 @ 21:28:29
Morrat av Åsa

Spader: Dom kommer nog ja, förr eller senare. Fast jag såg inne hos Jerk att du skulle röra på dig... Kul!



Emma: Ja - både för- och nackdelar med att det blir varmare... :)

2009-03-15 @ 10:12:18
Morrat av Spader Madame

Du har så rätt Åsa, det ska röras på sig...fast det är inte riktigt outat hos mig! Här är det däremot lugnt att sägas, hela Juniors skola kanske inte är här, men vem vet? ;-))

2009-03-16 @ 19:35:36
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Oj då - det visste jag inte. Hoppas dom inte hänger inne hos Jerk heller i så fall... ;)

2009-03-17 @ 06:53:41

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0