Tiden rinner ut

Åh vad fort en ynka semster går... Bara helgen och nästa vecka kvar.
Svisch, så är årets ledighet borta!

Och helgen kommer att gå fort. För då ska jag jobba. Traditionsenligt på Axevalla travbana under Stochampionatet. Även om jag i år "slipper" ifrån fredagens arbete, p g a en dubbelbokning, känns mega-lördagen med ca 15 timmars arbetsdag hyfsat tung just nu. Fast det är roligt samtidigt även om man är totalt slutkörd efteråt.

Dubbelbokningen råkar va lite party i morgon. Här hemma. Med tänd grill. 
Va? Om vi ska vidare ut på stan? Den frågan var väl rätt överflödig, va?n Det är ju allsång på Husaren till exempel.

Lena, som jag jobbar med på lördag, skickade ett sms: Jag hämtar upp dig på lördag morgon. Det kanske är bäst att jag kör om det blir en rolig kväll. 
Ja. Det kanske är bäst. 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0