Lång helg

Det har varit en lång helg. Party på fredagen:






















Hannas jordgubbstårtor var precis så goda som dom såg ut.

Jag skulle inte ta några Jäger-shots hade jag bestämt mig för och skulle bara dricka vatten ute på krogen. Tyvärr lyssnar jag aldrig på mig själv. Traskade hemåt vid ett-tiden...
På lördag morgon blev liket (jag) hämtat halv nio för avfärd för jobb på travbanan och huset lämnades i totalt kaos med disk, flaskor och annat överallt. Var kanske inte helfräsch under da'n, men förutom en total bakfylle-trötthets-svacka vid sextiden, höll jag mig upprätt ända tills jag landade hemma vid midnatt.

Kom dessutom hem till ett uppröjt hem. Sötnosarna hade varit där under dagen och tagit reda på allting! 

Upp igen på söndagen, trött som en mumie, och ut till travbanan igen. Vid 20-tiden var det över, städat och stängt, och dricksen räknad. Sen hade man lite annat smått och gott att bära på när man åkte hem:




Ja, en kille brukar komma in med en flaska whiskey åt mig och Lena för att vi är så extremt trevliga. Och det har han ju rätt i.

Efter ett glas rött i soffan med x som hastigt tittade förbi var det inte alls svårt att sova.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Ser ut som om Vindis jobbar på med den bästa sommaren ever! Det var tydligen här brudarna var!

2009-07-20 @ 17:18:58
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Här var brudarna, ja. Och Leffe då förstås. ;)

(Helgen var perfekt - jag utelämnade lite detaljer som inte kan avslöjas så här offentligt! ;) )

2009-07-20 @ 20:33:48
Morrat av Sofie

Kul att få se lite bilder! Jag glömde totalt bort att ta med min egen kamera :)

2009-08-03 @ 20:25:35
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Ta med kameran nästa gång! ;)

2009-08-04 @ 20:46:12
Morrat av Sofie

Absolut! :)

2009-08-06 @ 11:09:13
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0