Hyfsat spel

Handboll är alltid roligt att titta på. I går också. Trots förlust för Skövde mot Flensburg med fem mål. (Hade gästerna tryckt på lite till hade det förmodligen blivit större målskillnad till slut, det kändes inte som dom gick för fullt...)

Trodde inte jag skulle kunna motstå att skrika "svikare" åt Vranjes... men undvek det. Mycket beroende på att vi satt precis intill spelarbänkarna och hade jag skrikit hade jag inte kunnat va så där "anonym i ett stort publikhav" som en feg liten stackare som jag vill va när jag ska kaxa upp mig.


 




Ni ser svikar´n i lite suddigt i bild till vänster. Vi satt väldigt nära plan, precis bakom Oscar Carlén som hade pappa framför som synes...
Tränare Carlén låter för övrigt inte alls respektingivande när han försöker låta barsk på tyska. Tror inte tyska är Per Carléns "rytarspråk". Lät bättre när han tog i på svenska emellanåt...


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0