Svårt beslut

Befinner mig mitt uppe i en konflikt. Ska jag själv svettas klockan fyra eller ska jag titta på ännu svettigare handbollsspelare som jagar mål mot Ungern.

Svårt beslut, mycket svårt...

dn.

UPDATE klockan 15.10: Konflikten är över - mitt sämre jag vann. Det blir egen svettning, vilket innebär att mitt bättre jag inte är tillräckligt envis.
Jag grämer mig redan över att ha missat handbollen. Men är konflikten över så är den.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Bandyfinal är svaret :)

2009-01-25 @ 16:53:25
URL: http://dalaibk.webblogg.
Morrat av Åsa

Jerk: Var glad att du såg på bandy istället. Jag hann (tyvärr) hem till andra halvlek och såg Kim Andersson avgöra matchen. Skit, skit, skit. Jag var ju på dåligt humör redan innan för guds skull! ;)



2009-01-25 @ 19:26:05
Morrat av Jerk

Bandyn tog slut innan handbollen så jag hann tyvärr se slutet..å andra sidan så var det ju en domartabbe som avgjorde det hela enligt experten...

Så du slutet på Norge-Tyskland då? Det var än värre..domaren lyckades få 10 sekunder att gå pga något med ett frikast, så tyskarna hann inte kvittera..jag kan lugnt säga att jag inte hade fått spela mer handboll i livet om jag varit med i tyska landslaget..den domaren hade inte gått av planen..

2009-01-25 @ 19:46:29
URL: http://dalaibk.webblogg.
Morrat av Åsa

Tack och lov såg jag inte Norge-Tyskland där du... Fast å andra sidan hade jag ju hejat på Norge, ibland kan ju domartabbarna vara till fördel - när det går åt rätt håll. ;D

2009-01-26 @ 21:04:14

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0