Nästa jul

Städade ut julen i går. Nästa år lovar jag mig själv att jag ska fortsätta vattna granen även efter jag tröttnat på den. Eftersom jag tröttnar på granen efter cirka fem dagar, så får den inte mycket vatten. Sånt straffar sig.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

Den där bilden kan du sälja till en plastgransfabrikör. Jag tror deras marknadsavdelning skulle uppskatta den ;)

2009-01-18 @ 15:50:10
Morrat av valross

Den där bilden kan du sälja till en plastgransfabrikör. Jag tror deras marknadsavdelning skulle uppskatta den ;)

2009-01-18 @ 15:50:37
Morrat av BM

Nu kommer jag ihåg varför jag aldrig tar in en riktig gran..... :-)

2009-01-18 @ 16:06:41
URL: http://skogen-bms.blogspot.com
Morrat av Jerk

:)

Vi vattnade inte granen alls i julas..å andra sidan fanns det knappt barr på den från början..

2009-01-18 @ 16:49:50
URL: http://dalaibk.webblogg.
Morrat av Anonym

Valross: Perfekt! Anar big money... (för en sån bild är ju jättesvår att arrangera!)



BM: Du kanske ska påminna mig nästa år... ;)



Jerk: Hehe, nästa år ska jag köpa en barrlös! You bet.

2009-01-18 @ 23:06:11

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0