Lite dåligt samvete

Någon vecka före jul ringde en arbetskamrats fru till mig.
(Nej, jag är ledsen, det kommer inte nån smaskig otrohetsaffär.)
Fru E ville köpa ett gym-kort till sin man och eftersom han pratat om mig visste hon att jag var på Nautilus och hade lite funderingar om det kunde va nåt.
Efter många om och men så blev julklappen en prova-på-vecka på gymmet, och sen skulle han bestämma sig om han ville ha ett årskort som julklapp.
I mellandagarna traskade arbetskamraten dit och körde stenhårt (han är rätt envis, så jag vet vad han menar med stenhårt) tre dagar i sträck. Den fjärde dagen kände han sig matt, kraftlös och yr. Det slutade med en sjukhusvistelse på två dygn.

E åker och hämtar honom när dessa två dygn är till ända och de anländer hem till villan. Då halkar fru E på en isfläck och axeln hoppar ur led. Och hon bryter dessutom överarmen.
Tillbaka till sjukhuset och fyra nya sjukhusdygn.

Från och med nu kanske jag ska rekommendera konkurrenternas gym, det känns mer safe för mitt samvete på nåt sätt.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Men herregud vilken soppa! Och vad är det med vissa män och "träna som en speedad råtta tills man klappar ihop"-syndromet? Inget allvarligt hoppas jag? :)

Morrat av Kvastskatank

Som bevis för att du är helt skruvad å sjukt rolig.. så har du fått en utmärkelse av mej! Du kan hämta den <a href="http://zetterkvasten.spacegirls.se/2009/01/06/hyllan-vager-tungt/">HÄR</a> om å när du vill å känner för det.. ler Ajöken!

2009-01-13 @ 18:12:59
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Morrat av Kvastskatan

Nähänä.. här fick man visst inte klistra in länkar inte.. märker jag. Inte kan jag stava mitt namn ordentligt längre heller tydligen?



Nåja. Den ligger i allafall å skramlar inne hos mej i inlägget som är skrivet den 6 januari. Så. Kanske blev lite mer begripligare nu?

2009-01-13 @ 18:16:06
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Morrat av Kvastskatan

Nähänä.. här fick man visst inte klistra in länkar inte.. märker jag. Inte kan jag stava mitt namn ordentligt längre heller tydligen?



Nåja. Den ligger i allafall å skramlar inne hos mej i inlägget som är skrivet den 6 januari. Så. Kanske blev lite mer begripligare nu?

2009-01-13 @ 18:19:00
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Morrat av Åsa

Kvastskatan: Tack snälla söta! Vad glad jag blev. Skäms för att jag inte sett inlägget, men det har varit lite mycket här... ;)



(Nä, här kan man inte länka, sörru, här är basic tecnology... ;D)

2009-01-13 @ 21:25:44
Morrat av Åsa

Ninde: Nä, tack och lov inget allvarligt - han förtog sig enligt det syndromet du beskrev helt enkelt... ;)

(Jag ska inte säga för mycket, jag kan få en släng av samma sjuka emellanåt - när jag får hybris och tror jag är odödlig... ;D)



2009-01-13 @ 21:29:58

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0