Tro sjutton det!

Om jag har lust att ha lite fysträning med Skövdes främsta fotbollslag?
Ska tänka på det lite... Hahaha! Skojade! Humor är definitivt min påse. Hit med grabbarna bara så ska det köras fys så det står härliga till!
Känns som det är hundra år sen man höll på med det där nu, men riktigt så länge sen är det inte...

Min tanke om att softa mig igenom julhelgerna vad gäller träningen får läggas på is alltså - att se ut som en soffpotatis när man ställer sig framför laget är inte aktuellt. Absolut inte aktuellt.

Nu blev det grymt roligt att träna i kväll, det som förut kändes som en enorm belastning. Vad lite det är som behövs för att man ska bli lite uppåt.

Ursäkta, men nu måste jag byta om. Hoppas deltagarna är inställda på mördarpass i kväll för det är jag. Och stannar nog på Terrierns power/bodypump dessutom. När jag ändå är där liksom.

Tjing!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Åsa du skulle ju inte köra power ikväll sa du ju, fast nu måste du ju iofs pumpa upp dig lite till dessa grabbiga fyspass :)



2009-12-16 @ 17:40:34
Morrat av Åsa

E: Tur du inte var på powern. det var inte mycket uppumpning kan meddelas. Kände på gympan, tryckte på lite extra dessutom, att mina axlar var helt förstörda efter boxen i går. (Och kanske lite efter snöskottningen i dag.) Du hade definitivt skämts å mina vägnar hur lite vikter jag hade på... ;) Men jag tripplade minsann i alla fall.

2009-12-16 @ 22:09:20
Morrat av Spadermadame

Fasiken Vindis... du får mig att känna vilken soffpotatis man ändå är. (Fast fortfarande på 66,6) The number of the beast... Kanske blir det promenader på jullovet, kanske... fast det är för kallt och en massa snö.

2009-12-17 @ 10:54:00
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spadis: Asch... Lägg av. Jag har inte gått på cocillidus (eller vad det nu heter) hela hösten/vintern, då skulle jag inte va så kaxig. Eller huuuuuuur?

2009-12-17 @ 23:12:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0