Nu är det på tiden

Då kanske det är hög tid att jag får reda på när och var jag ska infinna mig för julbordet med tillhörande julshow i Mikrobyn i morgon.

Har googlat ihjäl mig för att försöka hitta nån form av information på nätet, men det var inte helt enkelt. Hittade bara att evenemanget går av stapeln i Mikrobyn kort och gott. Ingen plats. Ingen tid. Men det förväntas väl inte att nån utifrån åker till Mikrobyn på en lördag.

Människan som övertalat mig att följa med kanske kan vara vänlig att svara i telefonen, eller möjligtvis, om det inte är för mycket besvär, ringa upp och meddela lite nödvändiga, grundläggande basfakta. Tack på förhand.


UPDATE 23.33: Nu ska vi se... sa jag tack på förhand eller glömde jag det. Nä. Det sa jag visst...





Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0