My ass

Hmmm, var kommer det här fenomenet ifrån nu då?

I somras upptäckte jag åldrandets ofrånkomliga lidande. Ja ansiktet tittar jag inte på längre, så är det, men kroppen kan i ljusa stunder betraktas. Då sågs det att det saggade till sig vid skinkorna. Dom sjönk liksom neråt. Gravitationen. Det veckades där baksidan på låret började. Hjälpte inte att jag stod på tå typ, det var ett veck.

Är gravitationen påverkad av våra miljö-issues? För skinkorna har plötsligt höjt sig. Inget veck. Var är skinkvecket? Jag har ett arsle som inte vet vilken ålder det tillhör typ. Nice!

Nej! Jag har inte bantat. Nej. Jag väger inte 27 kilo. Nej. Jag har inga ätstörningar, tvärtom.
Jag sörplar fortfarande i mig chokladsås direkt ur tuben mitt i natten. om jag är sugen på nåt sött. (Ja, det är ju ingen hemlighet eftersom mitt ex, när han kom på mig, outade det i parti och minut så ofta han kunde. Nej, vi är inte sams än. Men det kanske inte beror på det nä...)

My ass. Is right now a nice ass. Lyckos mig!





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Karola

Det är synd att Newton är död annars kunde man ju gett honom en känga - hahaha.

Härligt Åsa! Njut så länge det varar...;)

2009-12-30 @ 14:29:25
Morrat av Åsa

Karola: Hahaha!

Ska absolut njuta! ;D

2009-12-31 @ 08:29:09
Morrat av Jerk

Bilder på det? ;)

2010-01-05 @ 23:24:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Håll utkik! ;D

2010-01-07 @ 13:07:37
Morrat av Jerk

väntar o väntar ;P

2010-01-08 @ 00:10:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Den som väntar på ... Fill in the blanks! ;D

2010-01-08 @ 14:12:55

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0