Ge mig en nia, en femma och en åtta, tack

Inte ett hårstrå ligger ner.

That´s my man. Hur sjutton gör han? Och totalt utan fokusering verkar det som, en enda stor spexshow före ett mirakulöst lopp.

Nu väntar jag på 200-metersfinalen. Vill ha exakt likadan ståpäls då!

Usain Bolt!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Ja, hur f-n gör grabben - leker sig in på 9.58!!!!

Och det är ju tur att jag inte har din granne, fastnade med fingret på + volymknappen under loppet - dessutom skrek jag en del efter målgång :)

2009-08-16 @ 23:30:58
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Åsa

Nollan: Hahaha - fastnade med fingret! Den var bra. Jag kunde inte skrika, all energi gick åt till ståpälsen! ;)

2009-08-17 @ 08:50:22

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0