Bra kvitto

Åh, vad kul det var att äntra instruktörscykeln på spinningen i dag. Jag gjorde definitivt rätt som vägrade ha några fasta pass under sommaren (två månader drygt). I slutet av vårterminen höll jag på att kräkas över att tanken på att köra spinningpass. Fanns också tillfällen där jag var på vippen att hugga av lill-tån och slänga den blodiga kroppsdelen på receptionsdisken och säga: - Nej, tyvärr. Denna lossnade nyss. Sorry. No spinning för mig i dag...

Har bara lett pass sporadiskt under sommaren. Hoppat in lite här och där och instruerat ett fast pass varannan vecka. Vilket varit nyttigt. Jag är definitivt laddad för höstterminen på gymmet.

Extremt bra schema på Nautilus den här terminen.

Tänkte mig nåt sånt här:
Må: Power 45 min, Spinning 75 (eget pass), ABS 30 min (eget pass).
Ti:  Box 60, Step 60, Spinning 75.
On: Gympa (eget pass), ABS (eget pass), Power 60
Fr: Spinning 60, ABS.
Lö: Spinning 45, Power 45.
Sö: Gympa, Spinning/box 75 (beroende om jag kör på rullande schema), ABS.

Nej, nej, nej - jag skojade förstås!!! Men herregud - vad tror ni?

(Fast jag måste nog testa en vecka - och se hur det känns. Typ...)

31 augusti börjar höstterminen på Nautilus. Ni som är här inne och kollar runt och bor i närområdet: Vi syns på gymmet, va?
Ni andra gästar väl Nautilus om ni är i Skövde och är träningssugna? Det tar jag för givet!




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Blev svettig av att läsa schemat, eller skräckslagen kanske är ordet! I och för sig tyckte jag det verkade bra med litet bromsar mellan varven...



Så klart jag kommer om jag är i Skövde!

2009-08-20 @ 07:14:39
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av M

Det går kanske att klämma in nåt morgon e lunch pass dessutom...?..;-

2009-08-20 @ 09:16:28
Morrat av Åsa

Spader: Bromspassen är egentligen träning för mage och rygg, men du är inte inte den första som kommenterat benämningen... ;D

Då får vi hoppas du av någon anledning passerar lilla Skövde. Bridge-spel kanske?



M: Morgon och lunch är det styrketräning och löpband förstås... Naturligtvis! Vad trodde du? Syns på gymmet i kväll! ;)

2009-08-20 @ 14:48:09

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0