Skjut mig!

Jag har inget som helst intresse av att köra pass på söndag eftermiddag klockan fyra. Noll intresse faktiskt!
Men nu har jag tyvärr lovat att hoppa in. Men det kommer jag aldrig mer att göra. No way.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Men varför måste du hoppa in så himla mycket?? Är de andra sjuka så ofta?? Tycker det verkar konstigt. Är det förresten du som har absen också?

2008-09-21 @ 16:02:27
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Sofie Rundlöf

Oj passet har visst redan börjat, så klart du inte svarar... :p Kanske ses då!

2008-09-21 @ 16:03:42
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Nja - sjuka och sjuka. De har förhinder hit och dit. Sen tränar jag ju rätt mycket, då är det smidigast att fråga mig. Oftast står jag ju uppskriven på nåt pass du vet... Jag har svårt att säga nej dessutom. Och så känner man sig dum om man sagt nej till att leda om man tänkt gå på passet. Även om det är en helt annan sak att bara vara med som deltagare...

Jodå - jag körde absen! ;-)

2008-09-21 @ 21:59:26
Morrat av Sofie Rundlöf

Oj, det verkar lite väl enkelt att ta ledigt då kanske? De kanske räknar med att de alltid har dig. Förstår att det är stor skillnad mellan att leda ett pass och att vara deltagare.. Du kan ju varken koncentrera dig på dig själv eller köra stenhårt om du ska få med alla och dessutom kunna prata utan att flåsa sönder högtalarna. Tycker det är väldigt snällt av dig att ställa upp så ofta om du gör! Men jag tycker absolut att du kan säga nej någon gång utan dåligt samvete!

Jasså körde du absen? Ja, jag tyckte väl att jag såg någon liten svettig filur där framme ;)

2008-09-22 @ 19:10:33
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Jag själv är väldigt sällan "ledig" från mina pass. Man planerar ju utifrån dom åtaganden man gör liksom... men riktigt så resonerar inte alla. Men, förstås, ibland är ju folk sjuka också.

Jag lyckades faktiskt säga nej till att köra step i morgon (hundra år sen jag körde det, och har inget pass färdigt och ingen musik - då är det inte alls lätt att hoppa in med en dags varsel - inte när man jobbar i alla fall! ;-) Och sa nej till att köra gympa istället för step! Och inte dåligt samvete heller ;-)

Den svettiga filuren var jag, ja! ;-)

2008-09-22 @ 21:26:07
Morrat av Sofie Rundlöf

Du är nog iofs den enda som tränar trots sjukdom ;) Men det var ju bra gjort att säga nej för en gångs skull! Det löste sig ju tillslut ändå! :) Och nej, det går ju inte att bara hoppa in och improvisera ihop ett steppass.. (även om jag tror det hade varit bättre om du haft det... :p) Men jag skulle gärna se dig ha ett eget pass någon gång!

2008-09-23 @ 21:45:03
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Förr eller senare kanske jag står på step-brädan. Men inte just nu... ;-)

2008-09-23 @ 23:14:15
Morrat av Sofie Rundlöf

När det än blir så ser jag fram emot det! :)

2008-09-25 @ 20:12:36
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0