Lite att stå i

Lite att stå i under eftermiddagen och kvällen, därför blir det inte mer revolutionerande än så här i dag... 
Skönt tycker säkert en del!

UPDATE: Två deltagare lämnade mitt pass i dag redan efter tjugo minuter! Jag kände direkt att vi inte alls hade mycket att ge varandra... det kände nog dom också, men dom stannade en stund för att vara "snälla"...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Ja, gud vad skönt! För vi väljer ju verkligen inte att läsa din blogg frivilligt!! ;)

2008-09-24 @ 19:16:55
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Hehe. Nån kan tänka: "måste gå in och titta vad idioten skrivit i dag"... Det finns det säkert.

;-)

Skulle ju inte gå in här mer i dag - men var bara tvungen att uppdatera dagens inlägg med en liten notering. Det var ju riktigt kul att två deltagare gick faktiskt... :-)

Svarar på dina andra kommentarer i morgon, nu måste jag (hur mycket det än tar emot) jobba lite!

Hörs





2008-09-24 @ 19:48:03
Morrat av Sofie Rundlöf

Mjo, fast även den som tänker så måste ju tycka att din blogg är lite intressant eftersom han/hon är nyfiken på vad du skrivit! :)

Haha! Ja, hade du sagt från början att man fick gå ifrån dina pass så hade inte jag heller stannat ;) Hihi! Var det spinning eller abs? Jag har inte ens hunnit fundera på att träna idag. Har fullt upp med städning å sånt eftersom jag skjöt upp det igår :p Typiskt mig!

2008-09-25 @ 20:09:36
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Man får inte alls gå ut från mina pass. Egentligen. Inte utan tillstånd, men det hade dessa två personer inte förstått! Men nu vet du det! :P

Dom gick ut från gympan...

Städa... borde man göra... i morgon... inte nu... :-)

2008-09-25 @ 20:25:38
Morrat av Karin

Ja, du har rätt i det där att man själv ska välja var man vill vara i tillvaron, överallt och förstås även på gympapasset. Fast jag tycker ändå att det var bra att du gav det en chans och inte stack direkt, för ibland kan man ju bli överraskad och då är det ju bra att man tränat lite på tålamodet. ;) Själv var det år sen jag var på ett gympapass, kör yoga tre gånger i veckan dock...och där höjs pulsen endast emellanåt, men tro det eller ej, man kan bli genomsvett även av yoga... Det är i allafall min grej, yoga alltså. Visst är det skönt att ta ut sig. Tyckte också att gympass var skitkul förr...men har inte tid med allt.. =)

//Ha det fint! Hälsningar bloggperiodaren Karin =)

2008-09-25 @ 20:40:42
URL: http://karins.tradgardsblogg.se
Morrat av Sofie Rundlöf

Ska be Andreas om ett sådant tillstånd så får vi se vad han säger om det! Kanske är du lite hård mot dina stackars deltagare? ;)

Gympan ja, då förstår jag dem nästan.. Med tanke på att gympa är tråkigt oavsett instruktör! :)

Du kan få städa lite hos mig om du vill? Har precis plockat undan alla grejer men har dammsugning och all våttorkning och sånt skit kvar tills imorrn :( Då gäller det att snabba sig innan någon kommer! Suck...

2008-09-25 @ 21:42:13
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Karin: Önskar jag hade tålamod att gå på yoga, men jag kan inte varva ner. Blir urstressad när det är för lugnt runt omkring när det är flera personer närvarande. Jättekonstigt, men så är det. Yoga är jättebra!

Och som du säger, man hinner inte med allt - det kan va därför jag har svårt att slappna av. Väljer hellre att ta ut mig rejält.



Sofie: Andreas?!?! Vad har han med det att göra? Han brukar säga att jag gör som jag vill ändå... så det är mig du ska fråga om lov. Och svaret är NEJ! ;-)

Gympa är kul! OCH bra träning. Och... Och... Kan motivera in absurdum, men nöjer mig så. ;-)

Städat här, det räckte tillräckligt. Nu känner jag mig nöjd! Så nöjd!

Tror i och för sig inte nån av dina gäster ser om det inte är våttorkat, men jag är likadan så jag förstår precis! ;-)

2008-09-26 @ 22:02:17

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0