Vild och skild...



Hur tänkte jag när jag lovade att gå med på detta? Jag ska lyssna på Barbados
och möta Johanna från "Ensam mamma söker".
Barbados! Bara det gör mig lätt illamående...
Vild och skild - det är nog det sämsta jag hört. Någonsin.
Observera att åldern är 21+. Säkert ruskigt många skilda vildingar som diggar 
Barbados i den åldern, va?

(A, vart tog dom där Chippendale-killarna vägen som skulle uppträda som vi 
pratade om nyss? Står inte ett jota om dom. Är dom utbytta mot ensam-mamma-Johanna?
Gud vad boring...)

Man får aldrig roligare än man gör sig i och för sig.




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

Jisses..."Vild & Skild". Det är läskigt att tänka sig att någon de facto har fakturerat någon annan för att ha kommit på det.



Åååhh! Villkorligt-Johanna! Kommer det några andra kriminella wannabes man borde känna till?

2008-10-13 @ 22:49:26
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Ninde

Men..men <i>varför?!</i>

Låter lite som ett straff faktiskt..;)

Morrat av Jerk

Du, det var Johanna som killen från byn vill dejta..Niklas Döl är det..

FYI liksom.. :)

2008-10-14 @ 09:25:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Valross: Tsss - har det där gett några fakturerade pengar ska jag överväga hugga av mig lillfingern. Utan bedövning...

He, he - inga fler vad jag vet. Än. Vill du jag ska kolla om hon har fotboja?



Ninde: Men va f-n... jag höll ändå emot många timmar innan jag gick med på det hela. Och det var efter rätt många öl jag lovade, och när jag upptäckte chippendale-killar på reklamaffischen...

Jag vet. Skjut mig! ;D



Jerk: Tack. FYI är good stuff! Får googla på vem det är, har inte riktigt koll. Du kanske ska med på fredag förresten? :-)



2008-10-14 @ 20:58:52
Morrat av Jerk

nja, är ju i skogen då, men tack för inbjudan :)

2008-10-14 @ 23:45:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Kan va trevligare i skogen faktiskt...

2008-10-15 @ 17:25:45

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0