Varför?

Smart, Åsa. Jättesmart att låna ut huset i helgen under tiden jag är borta. Bra jobbat!
Det innebär nämligen att man måste städa!
Har lite annat att pyssla med också.
Stod precis med huvudet inkört i garderoben och insåg att jag inte kommer undan strykning. 
Stryka! Suck.
Jerk, strykningens okrönte konung, var är du när jag behöver dig? Strykjärnet är alldeles strax varmt...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Sitter här hemma och väntar tills det blir söndag så jag får stryka mina kläder igen :)

2008-10-04 @ 00:00:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Jag strök aldrig... jag bara skakade ut rynkorna. Med påföljden att jag fick handla nytt i Göteborg. Ditt fel att jag nästan blev ruinerad alltså, eftersom du inte hjälpte en stackars försynt och handlingsförlamad kvinna... :-)

2008-10-06 @ 17:43:10
Morrat av Jerk

hade du tagit med paltorna till Söder hade jag gärna strukit dem för din skull ;)

2008-10-06 @ 17:47:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Får svänga förbi nästa gång då... hittar faktiskt till Söder även om det låter otroligt för dig. :-)

2008-10-07 @ 01:21:46

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0