Syfte?

-- Vad har du för syfte med din blogg?

Den frågan fick jag förra veckan. Och har undvikit att svara på den.
Jag har ett syfte med min blogg. Även om det inte kommit upp till ytan än.
Jag är en människa fylld med starka åsikter. Dom ska jag dryfta så småningom, men ett tag till ska jag fortsätta som jag gör. Lite vardagligt blajigt, men ändå ha mina känslor, upplevelser och åsikter som grund för inläggen.

Så - mer svar blir det inte på den frågan. Inte just nu.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Ok, du har ett syfte. Säkert något med smyg-indoktrinering och så försöker du invagga oss läsare i en falsk säkerhet... Vi får väl låta nöja oss så länge... OK då, nu trycker jag!

2008-10-15 @ 00:23:34
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader M: Shit, nu avslöjade du mig. Säg det inte till nån bara är du snäll.

Trycket gick bra...

2008-10-15 @ 17:25:05

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0