Snygg ändå

Mamma var här i går och åt upp resterna från fredagens bjudning.

-- Har inte du varit ute på hela da'n? frågar mamma.
-- Jo, det har jag, sa jag något förvånad över frågan.
-- Med den där frisyren?

Det är inte bara fyllehundar och barn som säger sanningen. Även mammor uppenbarligen.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Ha,ha en så typisk mamma-kommentar! :D



Hur mår hälsenorna?

Morrat av Åsa

Ninde: Mamma poängterade att hon faktiskt inte alls menade så - hon tyckte jag var fin i håret! Sure! Med den inledningen stämmer inte det riktigt... ;-)



Jo tack. Jag har inte några som helst planer på världsrekord i höjdhopp i alla fall. Skulle nog med god vilja kunna rulla mig över ribban på 40 cm - då behövs inget avstamp... Då förstår du läget va? :D

2008-10-20 @ 21:04:51

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0