Rökutveckling

När man har ett värmeljus stående intill stereon för att lysa upp tillvaron på spinningpasset är det rätt bra att inte lägga sitt papper med minnesnoteringar på ljuset. Då brinner nämligen papperet upp, kan jag konstatera efter dagens pass.

Skulle det slå ut lågor från Arenan inom de närmaste timmarna, så kan man anta att några flagor singlat iväg och lagt sig att pyra i nåt hörn.
Ingen fara. Brandsoldaterna från räddningstjänsten var med på passet, så dom kan nog lägga ihop två och två om dom får automatlarm "Arenan".

Varför kastade dom sig inte fram när det började pyra förresten? Nädå, jag fick minsann släcka bäst jag kunde.




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

Tror inte de gör det på träningstid. Brandmän kan vara väldiga rutinmänniskor ibland.

2008-10-16 @ 15:45:05
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Rutin - ha, ha. Konservatismen grundades på brandstationerna - det är närmare sanningen. Men det börjar ändras, sakta men säkert... ;-D

2008-10-16 @ 22:04:31
Morrat av Leffe

Inför söndagens drabbning så kan du kolla in här: www.polisen.se/static/VillDuBliPolis/

kolla på krav och urval/fystester/Harres test.

Är du laddad!!!

Allt över 11 sek är ett misslyckande;)

2008-10-16 @ 22:46:17
Morrat av Åsa

Och HUR ska jag kunna hålla ordning på upp och ner in och ut????!!!! Vi måste få en, två eller till och med tre inkörningsrundor i rent memoreringssyfte! Typ som slalomåkarna gör.

Salen är bokad i alla fall... Ska ta med krita till skorna när vi hoppar längd. Mina hälsenor går väl av vid hoppet.. men det är det väl värt. ;-D



2008-10-16 @ 22:56:49
Morrat av Sofie Rundlöf

Haha! Kan inte göra annat än å skratta, hade velat se det där!! :) Tänkte boka in mig på söndagens spinning idag men det var redan fullt! Såg att det är du som ska köra passet.. kan inte du sudda ut nåt namn på listan och skriva dit mitt? :)

2008-10-18 @ 00:38:42
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: NÄ FÖR GUDS skull! Jag kör inte alls passet på söndag!!! Där måste blivit ett riktigt stort missförstånd! Det har jag inte sagt ja till!? Stort frågetecken? Får åka ner och kolla upp det hela i morgon. Är det fullt går det i och för sig ganska bra att köra - då är det ju skoj. Skriver upp dig om det är nån som strykit sig i morgon när jag kikar förbi gymmet! :-)



Det var jättekul. Skrattade så jag höll på att kissa på mig. När jag kom hem visserligen, inte när jag var i salen - höll på att få panik när det började glöda... Hade fel cd i också, så jag fick panik för det också!

Nu ska jag sova - klockan är två. Typ. Lyckades gå hem innan krogen stängde i kväll... ;-D

2008-10-18 @ 02:12:42
Morrat av Sofie Rundlöf

Hm, jag kanske kollade på fel dag då? Vet inte... aja, jaa skriv upp mig om du hittar en lucka! :) Tack!

Haha jag hade också fått panik. Och jag som verkligen hatar att stå framför folk hade skämts ihjäl! :p Hade nog inte kunnat koncentrera mig på att köra passet sen heller. Men ja, det är ju sånna saker man kan skratta åt i efterhand! :)

2008-10-18 @ 12:19:57
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Du hade inte tittat fel, jag stod uppskriven på både spinning och abs. Jag kanske har lovat det fast inte antecknat det, men jag brukar aldrig missa sånt där. Å andra sidan brukar inte Sara, som ansvarar, gör fel heller... Förmodligen jag som missat, är väl för stressad. ;-)



Tyvärr var det inga strykningar. Än - men det kommer säkert i morgon. Ska inte Johan med om det blir flera lediga platser? :D







2008-10-18 @ 13:33:40
Morrat av Sofie Rundlöf

Sicken tur att jag sa det då! :) Tack för att du kikade! Fast det var kanske bra att det inte fanns platser för jag kommer nog inte hinna till varken spinningen eller absen ändå. Jag skjuter ju upp alla hushållssysslor till söndagarna jämt :p

Johan tränar innebandy på söndagar, men jag ska försöka få med honom någon annan gång! :) Har du fortfarande torsdagspasset? Eller har du kanske flera pass?

Ha't så skoj! :)

2008-10-19 @ 15:18:01
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Det var en himla tur, jag är skyldig dig en! :D

Det var faktiskt en "stol" ledig på spinningen, nån som strukit sig i dag. Men hinner man inte så gör man inte. Du spelar väl också innebandy på söndagar dessutom, eller har du lagt ner det?

Japp, torsdagar is the shit. ;-) 60. Bra. Då syns vi då. Men tyvärr ingen hårdrock än... :-)

Bara torsdagar, om jag inte hoppar in. Som i dag. Jag kanske kör fler pass egentligen. Kanske kör alla pass i veckan. Fast jag glömt av det liksom... :D

Det VAR skoj, så du missade nåt. ;-)

2008-10-19 @ 19:30:58
URL: http://vindvirvel.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0