Nu åker du ut

Nu har jag redan hunnit vara nere tre gånger i källaren och gjort en ansats för att börja röja bort en massa skit som inte används, aldrig kommer att användas och som jag inte ens förstår varför jag sparat.

Första vändan ner i källaren: Blev kissnödig. Gick upp på toan.

Andra försöket: Kaffe! Jag behöver kaffe. Gick upp och drack kaffe.

Tredje gången gilt då: Kissnödig igen! För mycket kaffe. Upp från källaren.

Skam den som ger sig, jag gör ett nytt försök.
Strax.
Ska bara...

 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Leffe

haha!!...varför har man hela tiden svepskäl när det gäller städning?? Det finns tusen saker man ska göra i stället för att göra ett röjande. kommer man igång så hittar man en intressant sak som man bara måste undersöka och så spårar det ur. Nej,nu måste jag bara komma igång!! :-D

2008-10-25 @ 15:08:12
Morrat av Åsa

Leffe: Ja, det verkar va likadant för alla. Jag la ner förrådsstädningen och snickrade lite istället. Det var betydligt roligare... (men medförde många fler svordomar i och för sig). :-)

2008-10-26 @ 10:46:43

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0