Konstig fråga

Vd:n på företaget i minibyn:
-- Det kanske blir så att du bör hänga med till Polen när vi har slutlämning på svetsarna. Vad tror du om det?
Men herregud. Har påven en konstig luva? Klart jag ska med till Polen, grabben. Självklart.

Tycker gott de kunde jobba upp några projekt i Brasilien, Mexiko och Sydafrika. Så man kan få lite sol och bad också. Australien? Visst. Jag behöver inte mer än en nano-sekunds övertalning för att följa med...

Men... för att jag över huvud taget ska få hänga på till Polen först och främst krävs det att jag ser till att vara på jobbet vid sextiden, senast, i morgon för att hinna klart till deadline ett. Vågar inte ens tänka på när jag måste gå upp...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

Men alla för tidiga mornar efter det kan du alltid trösta dig med <i>I'll always have Krakow...</i> när det är tungt & ruggigt.

2008-10-09 @ 14:21:20
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Wroclaw, dear Valross. Wroclaw - hmmm - been there, done that, är mer min melodi. ;-)

2008-10-09 @ 22:52:01

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0