Känsliga läsare varnas

Jag säger det rent ut, bara så där, utan att linda in det:

Det är f***ing becksvart när man åker till jobbet, och det är lika f***ing svart när man åker hem därifrån.
Och så ska vi ha det i flera månader.

Hur överlever vi?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Jo, man åker till Thailand då det är som tråkigast i januari ;)



Ne men håller med dig. Så jäkla trist! Och kände mig riktigt uppgiven när jag var tvungen att skrapa rutor när jag skulle hem från jobbet inatt.. :(

2008-10-28 @ 09:38:06
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Valross

Citalopram.

2008-10-28 @ 16:44:08
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Sofie: Ska ni åka dit menar du?

Jag fick minsann skrapa rutor i morse också... fick ta ett cd-fodral och skrapa med, hittade ingen isskrapa förstås. En snöborste låg på golvet bak i bilen - men svårt att borsta bort isen! :I



Valross: Det är ICA's egna märke, va?





2008-10-29 @ 11:17:25
Morrat av Linda

Man ler ser glad ut och bara rullar på =)



Nej men ärligt jag vet vad du menar.

Vi har dessutom haft regn och rusk ett bra tag här nu. Så även när det är meningen att vi skall ha dagsljus så det halvmörkt.

Så gissa om jag blev glad idag när solen lyser på mitt hus för en gång skull =)

2008-10-29 @ 11:59:10
URL: http://www.blogg.mustica.se
Morrat av Sofie Rundlöf

Jajjemän! :p Eller ja, vi har i alla fall bokat en resa för nästan ett år sen. Men sen beror det på om jag har jobb och om jag i så fall får ledigt.

Hehe har provat cd-fodral nån gång jag med :p Inte det bästa kanske men.. vem orkar springa in då och hämta en skrapa liksom?

2008-10-29 @ 13:59:47
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Linda: I dag har det varit sol här också! Då blir det ju onekligen allt lite lättare. Lever än med andra ord... ;-D



Sofie: Thailand är inget bra nu har jag hört. Inget vidare alls. Sa hon bittert... :D Hoppas ni kommer i väg!

Blir CD-fodral i morgon också - orkade inte leta ihjäl mig efter en skrapa. Tittade på ett ställe och där låg det ingen... synd... :)

2008-10-29 @ 21:59:03
Morrat av Spader Madame

Mörkt, mörkt, mörkt...och jag som just slutat med Citalo...jag menar ICA´s egna varor!



Men var glad att du inte bor där jag bor, för nu börjar människorna -nej jag menar urinvånarna-tjata om "sååå bra det är nu när snön äntligen kommer så det blir ljust"! Och jo men visst, för att följa tonen i kommentarerna så ska Spader (och ligan)tillbringa 3 veckor i jan-feb i just Thailand...

2008-10-29 @ 23:11:08
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Ninde

Vi går och simmar. Blundar och föreställer oss för ett ögonblick att vi befinner oss på något varmt och trevligt ställe...



Sen går vi hem och tänder ljus och dricker varm choklad och tycker synd om oss själva..;)

Morrat av Åsa

Spader: Thailand du med? Är det en epidemi? Är inget avundsjuk alls (försöker jag intala mig, men det går så där...).

Nu ska i alla fall vinterdäcken på... Suck.

:)



Ninde: Tycker synd om oss själva tar jag fasta på... Och ska köpa med mig hela ICA's ljuslager när jag handlar i eftermiddag! ;)

2008-10-31 @ 13:27:16

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0