Höglund igen

Skit!
Fick inte nån tid hos frisören förrän nästa fredag!
Då kan jag gå runt och skriva autografer drygt en vecka till. 
Ja, folk tror jag är Elisabeth Höglund - och det är inte upplyftande vill jag bara meddela...

(Ska åka förbi frisersalongen och hota med att ställa mig på torget under lunchtid och skrika ut att jag brukar klippa mig hos N på salong X, då kanske det dyker upp en tid lite tidigare...)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Vilka problem damen har! Tyvärr kan jag inte bistå med hjälp i något av fallen. Om det ska ropas på torget så är mitt tips megafon! (Nej, själv har jag aldrig behövt någon!) ;-))

2008-10-14 @ 21:40:46
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Huge problems indeed! Lite sympati, tack! :-)

Skulle det verka som man är bekymmersfri får man leta så man hittar nåt att gnälla på, det är mitt motto! ;-D

Megafon är inget jag behöver heller, där är vi överens! :-)

2008-10-14 @ 21:50:27
Morrat av Valross

Nästa fredag?! Lyllos...ringde igår & fick tid 30/10!

2008-10-16 @ 15:47:21
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: 30/10??? Det är ju en eon dit? Har du en kändisfrisör eller? Aaaahhh - den brottsdömda förstås! Fy! ;-)

2008-10-16 @ 21:59:56

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0