Debatt

Jag. Åsa. Tittar. Just nu. På Agendas partiledardebatt. Jag är. Riktigt trött. På Maria Wetterstrand. Som pratar. Stackato hela tiden. Det. Går mig på. Nerverna. Och. Jag hör inte. Vad människan säger...
Lägg av!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Jag störde mig på en radioreporter som gick i slutet av varje mening...

2008-10-12 @ 23:08:11
Morrat av Åsa

P: TV-ljudteknikern gick också iväg i slutet på varje mening...

2008-10-12 @ 23:12:15
Morrat av Valross

Ja, vad är det med den människan egentligen? Allt hon säger låter så förbannat inövat.

2008-10-13 @ 12:16:14
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Hon har gått en tonations-kurs (kanske det inte alls heter, nä, det gör det nog inte) där hon lärt sig att lägga betoningen på rätt ställe. Då pratar man så där. Tror Mona deltagit i samma kurs. Maud har inte gått den! ;D

2008-10-13 @ 20:06:54

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0