Tänkte chocka lite

Eftersom jag redan chockat min omgivning genom att sätta på vinterdäcken tidigare än årsskiftet, tänkte jag fortsätta på chockarnas väg detta år.
Utebelysningen, som vittnar om att julen är i antågande, skulle sättas upp redan i dag och inte, som brukligt är annars, lagom till tredje advent.. Det var min tanke...
Hittade några påsar ljusslingor i källaren, och packade upp en...



Hur tänkte jag när jag när jag knöcklade ner dom i påsarna förra året? Att mitt liv numera skulle vara så torftigt så jag skulle bli överlycklig över att få kasta mig över uppgiften att trassla isär dom?
Ledsen att behöva göra mig själv besviken, men jag har definitivt annat att göra!

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0