Schulman is humor

Kan man hitta Alex Schulman och Marcus Birro på samma blogroll? Ja, det kan man. La precis till Schulman på 1000apor i min rulle här intill. Jag läser inte Birros blogg på riktigt samma sätt som Alex's bara.

Har tyckt det varit lite pinsamt att tycka ha Alex är rolig. Men han ÄR ju kul, varför ska jag inte stå för det? Jag skrattar högt många gånger när jag läser hans blogg. I dag kände jag dessutom att jag och Alex är tvillingsjälar - det känns stort. Visserligen handlade inlägget bara om en bränd pizza, men ändå...

Han är elak som satan emellanåt, den lille Schulman. Men att han skulle vara mobbingen inom bloggvärlden personifierad är jag ytterst tveksam till faktiskt. Man tar väl det han skriver (och säger) med en nypa salt?



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0