Intelligent, roligt och smart inlägg

Intelligent, roligt och smart inlägg. Intelligent, roligt och smart inlägg.
Intelligent, roligt och smart inlägg.
Intelligent, rol....
Intelli...
I...

Jag är bara så trött. Lämnade hemmet vid halv sju kom hem nyss.
Återkommer i morgon.
Zzzzzzzz


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Det här var nog ett utav de minst intelligenta inlägg du skrivit :p

Du, kom å tänka på det.. Skulle du åka ner till Fitnessfestivalen 6-7 dec?? Det finns fortfarande biljetter kvar fast inte på de bästa platserna kanske. Jag bokade i alla fall hotell idag till mig och Johan, och rummen börjar tryta på hotellen. Vore ju skoj om du (och nån mer?) också ville dit! Kolla upp det snart isf så du får biljetter och hotellrum.

2008-11-10 @ 13:34:05
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Hmpff... jag som tyckte det var uttömmande. ;)

Jag får backa på Fitnessfestivalen. Tyvärr. Det hade varit skitskoj, verkligen. Det blir så nedrans mycket nu under december. Men du säger väl till när det är dags för nåt liknande nästa gång är du gullig!

2008-11-10 @ 19:12:42
Morrat av Sofie Rundlöf

Hehe jo, allt händer verkligen i december. Och allt kostar pengar! Ja, jag säger till nästa gång! Blir väl Fitnessfestivalen -09 antar jag :)

2008-11-11 @ 10:46:58
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0