V som i Vranjes va?

Verkar som min absolut största handbollsidol genom tiderna ska ha en del med Skövde att göra i framtiden.
Åtminstone om man ska tro GT.
Ibland behövs det inte mycket för man ska känna en bubblande lyckokänsla i magen...
(Det kanske inte alls blir bra - det vet man ju inte eftersom det är ett oprövat kort som tränare. Men ändå. Ljubomir, the Vranjes, tränar Skövde. Bara grejen i sig är fantastiskt.)

Det här får man garanterat äta upp, men jag är hårdhudad: Handbollslandslaget var i Skövde, av nån anledning jag inte kommer ihåg just nu för några (många?) år sen, och på kvällen var stjärnorna på Husaren, en pub här i stan.
Jag traskade fram till Vranjes och frågade om jag kunde få en autograf till min lillebror.
Brorsan vet inte ens hur en handboll ser ut. Skulle jag hålla fram en puck eller ett bowlingklot och påstå att det är en handboll skulle han tro på det.

Fick autografen till "min lillebror" i alla fall. Den har jag vårdat ömt, tills flytten för några år sen. Då försvann den. Det sörjer jag än i dag...

Nu hoppas jag bara att GT har rätt. Fatta hur besviken jag blir om det bara är skvaller utan substans...

UPDATE 22:15. Och nu hörde jag det av TV4:s sportnyheter....
UPDATE 1/12: Se där ja! Aftonbladet.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Vranjes är ju grym! Helt klar min idol i handboll! :)

Har du tur så kanske du får en till chans att få hans autograf :)

2008-12-01 @ 19:55:01
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

sofie: Jag ska en ny autograf. Och det är inte tur, det är skicklighet! ;D

2008-12-01 @ 20:59:26

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0