Explosiv vara

En del människor borde bara ha en hjärncell.
För har de två tenderar tydligen de små partiklarna att krocka med varandra - för vad ska det annars bero på att vissa mindre begåvade varelser uppträder som lobotomerade höns emellanåt?
Då blir jag vansinnig. Och exploderar. Uppenbarligen.

För att förekomma Sluthandlat kan jag redan nu säga att jag tänkte på dig innan jag exploderade. Men det hjälpte inte. Inte alls.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Marie

Hahahha!!! Bra att du tänkte till i alla fall!!! Man kan undra vad det var för "ålarens".....?!

2008-11-08 @ 19:08:04
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Åsa

Marie: Ett riktigt sånt där rens... Jag försöker undvika ålen i fråga, men tyvärr går det inte alltid. Då och då återkommer vederbörande i nåt inlägg, är mer tydlig emellanåt, just nu väljer jag att inte outa episoden.



2008-11-08 @ 21:31:02
Morrat av Marie

Det är klart att du inte ska göra det!! Det är han/hon/den/det inte värd

2008-11-09 @ 17:32:26
URL: http://sluthandlat.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0