Syréner

Gud... måste vara vårtrötthet.
Är så trött.
I går somnade jag mitt i ett sms! Sorry.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Precis hemkommen efter ett besök på Thai-house. God mat. Mycket mat. Gott vin.

Varit effektiv i dag igen. Otäckt effektiv nu för tiden. Vore skönt att bara vara lite också emellanåt...

Slängde mig ut och tittade på syréenerna i tio minuter, och klippte av några (rätt många kvistar) och ställde här och där i mitt nystädade hem.
Luktade näsbedövande av syréner när jag kom hem nu i kväll. Kanske tog i lite väl mycket.
Kanske kvävs i natt, ställde nämligen ett mindre buskage på nattduksbordet. Den lila varianten. (Lila, inte lilla.)


 










Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Fina bilder. Liljekonvaljer är helt klart en favorit.

Hehe mitti ett sms.

Sov gott!

2008-05-17 @ 22:02:29
Morrat av P

Lovely!

Du är den enda jag känner som somnat mitt i ett sms. Jag har nog förtagit mig i dag. Först träna bara överkroppen i mördarmaskiner och sen kratta gräs i två timmar. Jag känner av att jag har en rygg nu kan jag säga. Men det går väl över.

2008-05-17 @ 22:19:36
Morrat av Åsa

bb: Tack. Men det är faktiskt syréener, inte liljekonvaljer. Titta en gång till... ;-)

Men du kanske tycker om syréner också? :-)



P: Tack.

Jag har aldrig förut somnat mitt under sms-skrivandet. Måste varit riktigt trött.

Du har nog också sovit gott i natt efter ditt enorma dagsverke. Träningsvärk i dag?

2008-05-18 @ 08:02:35
Morrat av beerbelly

Haha så nära att de nästan är samma sak =)

Jo syréner är fina med absolut.

2008-05-18 @ 10:35:16

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0