Oväntat nattbesök

Tack!
Tack för jag abrupt blev väckt kl 02.39 i natt.
Skönt med lite spänning i livet.

Men ska jag vara ärlig uppskattar jag inte besök så sent.
Speciellt inte av dig.

Nästa gång kan du väl hålla dig ifrån sovrummet?
Eller titta in hos någon annan än mig.

Det mest irriterande var att du lyckades gömma dig så jag inte fick tag på dig när vi rasade runt.

Får jag syn på dig i dag igen, lilla geting, kommer jag inte att vara lika långsam i steget som jag var i natt.

Trött! Och det är ditt fel, getingskrälle.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

aah, det är skönt att bo i stan ibland..getingarna dör innan de hinner in i lägenheten :)

2008-05-29 @ 08:47:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av beerbelly

Stackarn då :) Men en lite roande syn för fantasin att du joggar runt efter en geting mitt i natten =)

Ha en bättre torsdag!

Kram



Jerk säker på att det beror på att du bor i stan? Kan inte ha missat någon välbehövlig städning på sistone? :)

2008-05-29 @ 09:17:37
Morrat av Jerk

näe, jag storstädade ju nyss..så det tror jag inte..iofs med tanke på hur mycket jag fuskade kanske... :)

2008-05-29 @ 10:25:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Har aldrig sett några getingar i storstan över huvud taget, varken ute eller innne... ;-)



bb: Jättesynd om mig! Kunde ju inte sova på ett tag när jag inte hittade den och kunde slå ihjäl den!

;)



Bra torsdag till er båda!

2008-05-29 @ 10:34:47
Morrat av Jerk

förr i tiden fanns de ute i Gubbängen..då åkte de speedway :)

2008-05-29 @ 10:58:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Nollan

Dylika små kryp gör sig icke besväret att komma på audiens - vare sig det är på natten eller annan tid på dygnet! Om jag får som jag vill, vill säga - men det är väl ingen risk att jag får. Och du kanske har andra önskningar, bibefalles ;)

2008-05-29 @ 17:44:46
Morrat av Åsa

Jerk: Men dom getingarna var ju ofarliga... :-)



Nollan: Håller med. Jag sätter världsrekord i getingflykt varje sommar! 20 meter på en pickosekund är senaste... :-) Slår du det?

Tja, nån annan önskning kan mycket väl finnas. ;-D



2008-05-29 @ 20:40:44

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0