Körslaget

Herregud - vem bryr sig?!

Två är vidare till final i körslaget.

Vad då PR-kupp? Låt honom  sjunga. Man är väl inte med i körslaget för att inte synas? Fattar inte ens grejen. Förmodligen för jag inte orkar läsa alltihop, läser i princip bara rubriken, möjligtvis ingressen, vilket inte ger hela bilden.

Vem  orkar läsa alltihop förresten?


Orka? Lägg ner!


Visst alla "nyheter" ska täckas i dagstidningarna men till vilken gräns? Det är väl underhållning vi talar om i körslaget, ungefär lika intressant som en match i TP här hemma hos mig.
Två lag vann, de bästa förmodligen. No big deal. 


Orka!


Råkade se körslaget i går kväll. Det slår mig att jag fascineras av... vad heter han, Joakim Can (ursäkta stavfel på namnet), han verkar ju fullt normal! Till skillnad från de andra...






Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0