Husqvarna - SAIK

I morgon.
Husqvarna --Skövde AIK.

Japp - lätt match!
Jodå. Det lossnade sist. Säker på det!
(Husqvarna har några förluster dessutom...)

1-2.
Mitt tips.
Ditt?

Man eller mus... tänkte jag säga. Ångrade mig, men hittade inte deleteknappen ;-)
Kom igen, visa att ni kan för det kan ni.

(Jerk berättade förresten i en kommentar att vid 75:e minuten skriker Bajen-klacken: Öka farten, sista kvarten, Tidaholm, Tidaholm, Tidaholm. Han kan ju inte veta att det heter: Öka farta sesta kvarta, tiahölm, tiahölm, tiahölm.)

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

nejnejnej..öka takten sista kvarten sjunger vi på Söderstadion :)

1-1 blir det förresten ;)

2008-05-19 @ 02:01:50
Morrat av Åsa

J: He, he - jag fattar uppenbarligen trögt! ;-)

2008-05-19 @ 06:49:11
Morrat av beerbelly

mus alla dar i veckan..

Har inte en aning men kan tippa 3-2. Dels för att retas? och dels för att mycket mål är roligt.

Ha en bra dag!

2008-05-19 @ 14:25:22
Morrat av Åsa

bb: Hör du du du... 3-2! Den tippningen får man inga poäng för! ;-)

Bra måndag kväll önskas ändå, jag är inte långsint. :-)

2008-05-19 @ 17:46:41

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0