Bad humor

Ok. Jag vet! Jag har riktigt dålig humor.
Denna fick jag på fejjan-boken för ett tag sen av världens bästa krönikör i Gp. Snabbt som sjutton delade jag med mig av den till utvalda vänner på fb som jag trodde kunde tycka den är kul, eller borde tycka den är kul. För er andra kommer den här, och för en del av er i repris då:




Fotbollsmästerskapet närmar sig med stormsteg! Vad väntar då?

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hehe fotboll verkar lite gay =)

2008-05-29 @ 23:30:15
Morrat av Jerk

Vad sa du om fotboll Beerbelly??? ;)

2008-05-29 @ 23:47:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

bb: hehe. No more comments. ;-)



Jerk: Ja, ja du pratar ju inte med mig, bara med bb här. Men jag börjar undra lite hur det ser ut på era matcher. Vad har ni för färger på matchdräkten? Svartgula? Eller helvita kanske... fy! :-D

2008-05-29 @ 23:58:36
Morrat av Jerk

vi har givetvis gröna dräkter..vi heter ju för tjyven Malung FC :)

2008-05-30 @ 09:02:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

J: Visste ju för böveln inte att ni heter Malung FC! ;-D

2008-05-30 @ 09:16:33

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0