AIK

För övrigt så tog Skövde AIK sin första trepoängare i helgen. I går närmare bestämt.
Hann inte med att gå dit och titta tyvärr, (prioriterade en golfrunda före fotbollen vilket inte är direkt supporterlikt, ber om ursäkt) men blev riktigt uppspelt när jag såg att Karlstad fick pisk.

Bra laget! Skönt, Stefan och kompani.

(Ursäkta, forna arbetskamrater i Karlstad, men Skövde ligger naturligtvis närmast mitt fotbollshjärta.)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Va? Prioriterade du eget sportande mot att sitta och gnälla på domaren? Var är du för en plast supporter?? ;)

2008-05-12 @ 23:10:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av beerbelly

Inte ens de i karlstad håller ju på fotbollslaget där, så det är lätt att förstå att du inte gör det :)

2008-05-12 @ 23:23:05
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Jerk: Ja, ja slå på en som ligger bara. Gör det. Jag hade jättedåligt samvete redan när jag gjorde prioriteringen. Men ok. Jag är dålig supporter, kanske den sämsta?! Men var åtminstone inne och grattade dom i gästboken på hemsidan. Ja, ja - det skiter dom fullständigt i - du behöver inte säga det! :-)

bb: Skönt att få lite sympati. Tack. Nä, vem f-n håller på Karlstad i fotboll, there we`re talking icehockey.

Karlstadsbor: So sorry igen, mina ärade f d arb.kamrater, men ärligt, är någon av er fotbollsfantaster?! Nej, tänkte väl det.

2008-05-12 @ 23:43:25
Morrat av Valross

Dessutom bor vi mitt i klassiskt Skövde AIK-land!

2008-05-15 @ 14:29:25
URL: http://valross.blogg.se
Morrat av Åsa

V: Skövde AIK-land rules! Eller vad man nu säger när man är coooool. :-)

2008-05-15 @ 20:29:55

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0