10-litersdunk

Så. Nu har jag fyllt på 10-litersdunken.
Är på väg till spinningen och när det är så här varmt ute brukar det vara olidligt varmt i spinning-lokalen. Man tappar tre-fyra kilo i bara vätska kan det kännas som.
Bra. För jag köpte ett par shorts i dag som jag egentligen inte kom i. Kan inte ha storlek 34 i år heller. Men köpte dom ändå, för att ha dom att krympa i. Brukar man inte säga så, eller är det tvärtom?

Undrar hur många det är i dag som tappat förståndet och går in till mig i spinning-salen. Många hoppas jag eftersom det stärker mitt ego! ;-)

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Jag föredrar en tur med mtb så här års, skitbra och kul träning! Synd bara att min blev stulen i höstas och att jag inte har prioriterat att köpa en ny :(

Så jag kanske borde gå på spinning istället men har ingen 10-liters dunk ;)

Hoppas passet gick bra och att det kom riktigt många!

2008-05-29 @ 17:47:51
Morrat av Åsa

Nollan: Nötter! Ja, de (eller den, då blir det nöt) som stal cykeln. Kan tänka mig att mtb är skitbra träning, men jag har så fruktansvärt svårt att motivera mig till "ensamträning" nu för tiden. Gick bättre "förr". (Låter som jag är 97 år, men det är jag inte riktigt...).

Testa spinning du! Det är också riktigt bra träning, men du kan ju vänta till hösten då vädret ruskat till sig. Då behövs inte den där dunken :-)

Eftersom jag är en riktigt ödmjuk person så vill jag inte berätta att deltagarantalet på mitt spinningpass var "all-time-high" för de pass som varit den här veckan.

Och det andra passet(mag- och rygg-träning) jag körde, berättar jag inte heller om, eftersom det var 17 pers där. Passet innan var det 2 och passet efter var det 2 deltagare på.

Men jag kan i förtroende berätta att min självkänsla stärktes något! ;-)

Lugn, den dalar snart igen.



2008-05-29 @ 20:31:57
Morrat av Nollan

Vad kul att det kom så många, njut av den stärkta självkänslan och surfa på vågen så länge det går :)

Bertäffande mtb så går det utmärkt att cykla i grupp, iofs förutsätter det att man har en grupp att cykla med :) Och jo då, jag har testat spinning och även om det inte behövs en 10-liters dunk så brukar det nog gå åt några liter även kallare årstider. Eller ni kanske kör passen utomhus ;)

2008-05-29 @ 22:36:36
Morrat av beerbelly

Jag behöver nog gå på dunken om jag ens ska ta mig iväg till spinning =)

Gött att det gick bra och roligt med uppslutning.

Håller med förg. talare. Surfa på vågen :)

2008-05-29 @ 22:53:47
Morrat av Åsa

Nollan: Just det. Mtb-gruppen saknas!

He,he - Naturligtvis kör vi utomhus på vintern och suger på isbitar för att få i oss den futtiga vätskan som behövs då. ;-)



bb: Du kan gå på dunken efter du tagit dig dit. Tror du skulle behöva det bättre efteråt... ;-)

surfing, surfing, surfing och väntar på kallsupen



2008-05-29 @ 23:03:51
Morrat av Åsa

... hmm ... varför blev det fetstil i inlägget ovan. Funderar... Jo satte * före och efter den raden. Det kan man inte göra här alltså. Skit.

2008-05-29 @ 23:06:12

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0