Nakensemester

Läste denna artikel i Aftonbladet i dag:

Nakensemster

Jodå, det finns tydligen mycket att välja på om man vill göra saker helt spritt språngande näck!
En nakenflygresa?! Man checkar in med kläderna på, men ombord slänger man bort hela outfiten och går in i skeppet i födelsedagskostymen.
Piloten är, tack och lov, påklädd. Jag personligen skulle inte ha minsta förtroende för en naken pilot. Konstigt nog. Han är ju lika kompetent eller icke kompetent med eller utan kläder. Men jag känner rent ologiskt att jag kan ratta ett plan bättre än en naken pilot.

I Heteren, Holland, kan man gå på gymmet i bara mässingen. Ushianimej.
Som instruktör på Nautilus medför detta tyvärr att en bild framkallas på näthinnan. Gode värld. En naken spinningklass.
Får hämta resterna av påskägget och chokladknarka lite så bilden försvinner. Försvinner snabbt och för gott förhoppningsvis.

Och i Frankrike finns det tydligen en hel by som går barhudade. Gör sina vardagsärenden nakna. Banken, affären mm.
Helt absurt! Är det inte det?

Förstår inte grejen riktigt.
(Fryser dom inte förresten till råga på allt?)
Det räcker att åka till vår lilla badsjö Simsjön och kränga på sig bikinin.
Där går min gräns i nakenhet.

www.vindvirvel.blogg.se




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av iwwi

Tack för värmande ord. :)

2008-03-23 @ 19:12:41
URL: http://iiwwii.blogg.se
Morrat av charming man

Hon har sagt allt det där!

2008-03-23 @ 19:24:01
URL: http://failures.blogg.se
Morrat av Annie

Absurt?
Nej!
Ett snarare ett miljösmart val som får dig att växa som människa.

2008-03-24 @ 11:20:00
Morrat av Åsa

Annie: Växa som människa för att jag skulle traska runt naken? Nja, känns inte som jag skulle göra det.
Och tack och lov har vi i Sverige ett klimat som gör att vi inte en behöver tänka på att vara miljösmarta på det sättet.
Tack för ditt inlägg.

2008-03-24 @ 11:37:19
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Morrat av Thomp@

Växa som människa hade jag inte en tanke på innan jag testade men faktiskt - man växer (inte där snuskhummer;o)

2008-03-24 @ 12:01:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7785
Morrat av Åsa

Thomp@: Tror nog mer på det sistnämnda... ;-)

2008-03-24 @ 17:01:21
Morrat av Hanneles paradis

Nakenbadade i min ungdom på naturiststräner.

2008-03-24 @ 19:08:33
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Hannele: Ha, ha. Helt ok.

2008-03-24 @ 19:18:37
Morrat av Åse Jestin

Hahaha...spinningklass "in the nude"...hahaha!!

Ps. Vad gäller hockeyn - har anmält dig på frivilliglistan till nästa säsong!! Ds.

2008-03-24 @ 19:57:22
URL: http://asejestin.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Åse: Kastade näst intill sten i glashus i och med nakensemester-inlägget, med tanke på orsaken till att jag ville stå med på listan till hockeyn... ;-)

2008-03-24 @ 20:15:56
Morrat av Thomp@

Faktiskt inte. Är inte speciellt upphetsande med nakna människor i naturligt osexiga sammanhang som sol och bad eller normala kroppsaktiviteter. Väldigt få är extremt vackra, rör sig förföriskt till ljuv bakgrundmusik samtidigt som man själv har romatiskt filter framför ögonen. De flesta går som folk, simmar som folk, duschar som folk (och tvättar sig - inte smeker sig över hela kroppen med något liderligt i blicken).
Men visst måste man ha en viss självdistans, självsäkerhet och inte ta sig själv på för stort allvar.

2008-03-24 @ 20:53:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7785
Morrat av Åsa

Thomp@: Tror dig. Det är säkert så.
Jag har varit på badstränder som varit för både med kläder och utan. Det går bra så länge de nakna ligger och solar. Men fika, spela badminton, jag barnen, gå och köpa glass (!) eller vad det nu kan vara tycker jag ser osmakligt ut i naket tillstånd. Och absolut inget sexigt som du säger.
Skulle inte heller vilja ha nån av mitt sällskaps penisar hängande bland Ballerinakexen när det är dax att fika... ;-)
Nä - badkläder på.

2008-03-24 @ 21:37:34

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0