Kvinnodagen

I morse höll jag på att sätta kaffet i fel strupe när jag läste vår lokalblaska, SLA, där jag för övrigt jobbar.
I dagens enkät (man går ut och frågar folk på stan nån aktuell fråga) var dagens ämne: Kommer du att uppmärksamma den internationella kvinnodagen?
Där svarar Håkan B. från Skövde:
- Inte på något speciellt sätt, eftersom jag inte är kvinna.

Gubbe lille. Kunde du inte sagt nåt annat?

www.vindvirvel.blogg.se


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Gabriela

Förlåt, men jag skrattade så mycket när jag läste vad gubbe lille svarade!!
Bara män som kan säga sånt... Hoppas hans fru ( om han har någon ) slår en blomkvast i huvudet på honom, så har förstår va han svarade!!

2008-03-09 @ 20:22:03
URL: http://gabrielasliv.blogg.se
Morrat av Åsa

Man kan ju också hoppas att gubben har några intelligenta vänner, manliga som kvinnliga, som upplyser honom om vad han egentligen uttryckt...
;-)

2008-03-09 @ 20:36:36

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0