Kalsonger

Har tre saker på hjärtat i dag:

1)
Ska varken klaga på snön eller de futtiga minusgrader som råder här i mina trakter halvvägs ner på kontinenten. I Nikkaloukta hade dom 41 bitska minus-äckel-grader i går. Då kan man gnälla lite.

2) 
Min besöksräknare här på bloggen har gått varm sen jag kommenterade Aftonbladets artikel om nakensemester i går. Om jag länkat till någon artikel om Blondinbella, hade det förmodligen blivit ännu hetare i räkneverket. Ska testa det.

3)
Jag delar tvättstuga med mina hyresgäster. Men vi stressar aldrig för att ta ner tvätten vid en viss tidpunkt, den får hänga tills den blir torr. 
I dag hängde, bland annat, grannens kalsonger där. Med texten "More than you can handle" på. 
Jaha. Där ser man. Ville jag verkligen ha den informationen? Not at all.

www.vindvirvel.blogg.se

Jag har lagt till min blogg på bloggkartan.se


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0