Gp igen

Fortfarande ingen Göteborgs-posten i brevlådan fast det nu är sen eftermiddag.
Skittidningstjänst.
Ringde naturligtvis och reklamerade. På söndagar svarar inte tidningstjänst med någon fysisk person här i vår håla. Man får tala in sitt ärende på en telefonsvarare.
Känns sådär. Att man har sin vrede, frustration och sarkasm inspelad på band. Ett bevis på mitt något häftiga temperament är ett faktum.
Ok, kanske tog i lite när jag sa att dom kunde meddela mig var tidningshögen distribueras på söndagmorgnarna så jag kan åka dit och hämta mitt söndagsex själv hädanefter. (Själva prenumerationsgrejen faller ju i och för sig...).
Sa några fler intelligenta synpunkter och hoppas dom raderar bandet efter dom skrivit ner min adress och ärende.
Nu får jag förmodligen söndagstidningen i morgon, så brukar det vara. Halvroligt.

www.vindvirvel.blogg.se



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av F

Jo, vår gepe kom klockan 12..... måste ha varit nåt om att göbbarna på tryckeriet inte heller gillade Pirelli.

2008-03-17 @ 19:44:55
Morrat av Åsa

Och det säger du nu!
Shit.
Kanske inte var tidningstjänst fel?
Men den kom mycket riktigt i dag måndag. Den ligger kvar på hallbordet oöppnad.
Pirelli. Ha!

2008-03-17 @ 21:11:42

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0