Vad har jag gjort?

Inte mycket gjort här i dag.

Inget av mina projekt är påbörjade.

Åkte och handlade.
Åt jordgubbar.
Vilade. Slogs med 4 355 846 tvestjärtar som rusade runt på filten.
Läste Aftonbladet.
Fikade. Glass med lakritssås. Inget bakat här inte. Det dög ändå, blev inte mycket kvar (Nu är lakritssåsen slut. Det gick jättebra att suga lakritssås direkt ur tuben när gästerna åkt...).
Vilade lite till.
Gick runt och tittade på projekten (Alltid en början. Trodde ett tag jag skulle chocka mig själv och ta tag i nåt...).
Pratade med grannen.
Pratade med grannen igen.
Pratade i telefon (E. Resonerade om upplägget inför finalen i morgon...)
Beställde bord på krogen till EM-finalen.
Pratade i telefon (E igen. Blev bjuden till stugan. Avböjde - har så mycket att göra här hemma - nästa helg istället. Que - mycket att göra? Visst, men vad händer?!)
Pratade i telefon. (K. Tripp till Göteborg ska bokas in. Bordlades, vi bestämde inget.)
Pratade i telefon. (P. Ringde från jobbet. Ytterligare en tripp till Göteborg avverkades, bland annat.)
Tittade på disken. (Tittade länge. Inget hände...)

Klockan har nu passerat 17. Inte ett skit har jag gjort.
Nu ska vi grilla snart...
Skit. Grillen är full med vatten. Det skulle jag ha fixat också.
Får stressa på lite.
Tjing!




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Gott och nyttigt med ledig dag :)

Kram

2008-06-29 @ 13:55:15
Morrat av Åsa

bb: Japp. Det var faktiskt skönt. Men det dåliga samvetet som hänger över är inte lika skönt... Ska försöka koppla bort det. Går så där.

Kram.

2008-06-29 @ 23:24:10

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0