Sverige

Börjar med den ointressanta matchen:
Grekland-Spanien: 0-2
Spanien ställer säkert över några spelare men klarar sig mot ett uselt Grekland ändå.

Ryssland-Sverige: 1-1
Tror Sverige får det riktigt svårt. Och gör dom oavgjort har dom gjort det riktigt bra! Men självklart hoppas jag Sverige ska vinna!

Ska se matchen ute på Husaren. Lika bra att passa på. En segerstämning på krogen om Sverige skulle vinna matchen är väl värd att upplevas. Och förlorar dom så är det bara att göra en djupgående matchanalys, resa sig och traska hemåt med nedsänkt huvud.
E har med sig sin son dessutom. Som fyller 18 i dag. Bara det är ju värt att fira. Känslan att "lagligt" vara ute på krogen kommer till och med jag ihåg även om det är cirka 723 år sedan...

Nu måste jag slänga in Sverigetröjan i torktumlaren. Funderar på om jag ska stryka till den så jag ser prydlig ut också...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Ska du stryka??

2008-06-18 @ 17:56:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Nä, jisses. Där ljög jag! :-)

2008-06-18 @ 18:52:50
Morrat av beerbelly

Hehehe det förbjudna ordet.

Sverigetröjan är det snyggaste man kan bära struken eller inte :)

grekland-spanien 1-2 spanien är ointresserade och grekland med..



andra matchen finns inte en chans att jag tippar.



Ha en bra krogkväll. Stänger du stället ska du ha betalt :)

Kram

2008-06-18 @ 18:53:52
Morrat av Åsa

bb: Här ska inte stängas i kväll. Jag är urtrött! :-) Nu är du vittne på att jag ska va´ vuxen och gå hem!

Tror du är klok som inte tippar Russ-Swe. Nästan det vettigaste någon över huvud taget sagt på den här bloggen vad gäller slutsiffrorna... ;-)

Riktigt trevlig kväll. Kram.

2008-06-18 @ 18:59:53

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0