Sur och grinig

Jag är sur och grinig.
Varför då?
Ingen aning.

Var nyss sur och grinig mot någon jag tycker om.
Varför då?
Ingen aning.

Ibland har man bara inte en aning om något.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Möjligt att jag får stryk nu men måste ..

Är det möjligen så att du jobbar på din kvinnlighet? höhö =)

Ha en bra kväll!

Kram

2008-06-25 @ 00:33:09
Morrat av Åsa

bb: Ha, ha. Den är värd en high five!

Alltså har jag inte börjat kvinnliga mig än, för då skulle jag väl blivit förbannad förmodar jag?

(Större risk att jag får stryk av mina medsystrar eftersom jag tyckte du var rolig...) ;-)

Riktigt go kväll (natt - jag har semester) till dig med.

Kram.

2008-06-25 @ 00:50:01
Morrat av beerbelly

Hehe var nöjd med den själv men inte säker på att mottagandet skulle bli så bra. Dina medsystrar klarar väl inte att ge dig stryk ;)

Gött med semester. Blir nog rätt snart för mig med verkar det som.

Njut!

Kram godnatt.

2008-06-25 @ 01:22:11
Morrat av P

Jag hoppas du inte jobbar på kvinnligheten för att passa in i någon mall. Det är nämligen bättre att vara precis just som man vill, gillar inte folk det så behöver man inte vara vän med dem.

2008-06-25 @ 08:27:16
Morrat av Åsa

bb: Semestern börjar bra. Strålande sol ute! ;-) Dax för dig också så du inte missar den.

Kram.



P: Nej då, inte för att passa in och förresten går det trögt med det kvinnliga. Vänner tycker om en som den man är - så sant. Du är klok, P.



2008-06-25 @ 09:26:02
Morrat av M

Ibland är man sur o grinig mot dem man tycker om bara för att just dem lockar fram hela känsloregistret....

Ha en jätteskön första semesterdag o hoppas humöret strålar ikapp m solen idag!

2008-06-25 @ 09:34:39
Morrat av Åsa

M: Så kan det vara ja. Ännu en klok människa.

Tack. Det har börjat bra, är på mycket bättre humör! Ha en bra dag på jobbet... och du jobbar väl halva dag, så du ska inte klaga! ;-)



2008-06-25 @ 09:38:54
Morrat av P

Klok å klok vet jag inte. Men om du trivs med hur du är själv så ska du inte ändra något, trivs du inte kan du däremot fundera på det. Bara du ändrar för att du vill själv. Det är det viktiga. Men jag tycker inte du behöver ändra på något, jo det skulle vara att sluta med brinnpinnarna förstås.

2008-06-25 @ 14:44:51
Morrat av Åsa

P: Jodå, jätteklok!

Tack för komplimangen. Jag trivs rätt bra egentligen, och har mer eller mindre lagt ner kvinnlighetsövandet... Funderar istället på att åka och köpa en dosa grovsnus. ;-)

2008-06-25 @ 15:22:24
Morrat av P

Jag tycker att du ska köpa en hel stock samt grillsnus och brynja!

2008-06-25 @ 15:53:19
Morrat av Åsa http://vindvirvel.blogg.se

P: Brynja är bra!

2008-06-25 @ 15:58:11

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0