Robin Hood

Tackar, tackar!

Robin Hood har varit nådig och försett mitt konto med återbäring. 
Från rika staten till en behövande i Skövde-skogen!

Nu gäller det att bränna pengarna så fort som möjligt så dom inte möglar.




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Ja nu är enda bekymmret att hitta på något att spendera allt på. Blir inte lätt ;)

Ha en bra kväll!

2008-06-03 @ 16:59:12
Morrat av Åsa

bb: Jag har funderat som en tok vad jag ska göra med pengarna. Helt blankt. Kommer jag inte på nåt snart får jag ta ut dom kontant i tjugo-lappar så kan jag använda dom som toa-papper! För brännas ska dom! ;-D

Kanske skojade lite där...

Ha en bra tork-kväll.

2008-06-03 @ 21:26:29

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0