Loppis

Plingeling. Telefonen ringer.

-- Vi ska åka på loppis om en timme. Jag hämtar dig.

Men... hallå... mina projekt då? Jag som var på g i dag.
Men visst. En loppis tackar man ju inte nej till.

Hoppas A har kärra med sig. Eller så får vi åka i två bilar.
A är lika bra som mig på att shoppa loss på loppisar, kanske bättre till och med.

Det värsta är att det man handlar på loppis oftast brukar vara projektbetonat... Man ska fixa till och bygga om och tycker det hela verkar skitenkelt.
Har några loppisprojekt stående här och där.
Ska behärska mig i dag, max ett projekt ska med hem.

Tjing!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Max ett projekt på bild sen då :)

Ha det kul.

2008-06-29 @ 13:58:07
Morrat av Åsa

bb: Bara direkta bruksföremål. Inga projekt. Jag har varit duktig!

Jättkul var det!

2008-06-29 @ 23:22:57

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0