Icke fotbolls-inlägg

Måste ju skriva om nåt annat än fotboll!
(Men Van Nistelrooy - är inte det ett kul namn? Honom ska jag titta på igen...)

Är ju delägare i en gaskälla och då kommer titt som tätt lite påtryckningar till att investera mera (rim!) naturligtvis.

En del av oss kan stå emot påtryckningar, andra inte. Blev därför ägare till en liten oljekälla i dagarna.
Så kära bloggvänner och andra. Tuta och kör i parti och minut är ni snälla. Gynna kapitalist-Åsa!

Asch. Oljepriset sjönk på världsmarknaden i dag jämfört med all-time-high i torsdag. Snopet!

(By the way: Över 700:- spänn för att tanka full tank i helgen. Det är ju skandal! Nä, lägre skatter, högre profit till oljeproducenterna!)

Ja, jag vet. Jag är hemsk!
Kan inte prata om etik och moral något mer på den här bloggen.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Fan va cool :)

Egen gas och oljekälla. På med stetson hatten och gå bredbent på byn. Jag är imponerad och roligt att det verkar gå bra.

Ha en bra dag med pengaräkning :)

2008-06-10 @ 09:02:04
Morrat av Åsa

bb: Tar väl ett tag innan oljeinvesteringen lönar sig... Så tills vidare staplar jag 50-öringar... ;-)

Det är också pengar, fast lite mindre.

2008-06-10 @ 09:32:49
Morrat av Nollan

Hm, det var annorlunda men häftigt. Har aldrig träffatpå någon tidigare som ägt vare sig gas- eller oljekällor (inte så vitt jag vet iaf). Men texas, borde du inte rimligen vara mer intresserad av rodeo eller något sådant, än fotboll?!

2008-06-11 @ 11:25:23
Morrat av Åsa

Nollan: Men country-musik gillar jag... Ibland. I lagom doser. ;-) Det väger väl upp avsaknad av rodeo-intresset?

(Besöker då och då western-ridning också. Titta men inte röra i och för sig... håller mig på backen).

2008-06-11 @ 17:32:45

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0