Fotbollsfrånvaro

Asch.
Jag tappade sugen till fortsatt tippande i fotbolls-EM efter Sveriges sura förlust. Traskade hem med nedböjt huvud från krogen i onsdags och snöt mig i Sverige-tröjan när jag kom hem.
Skit-spel.
Skit-match.
Skit-tråkigt!

Nu ska jag titta på när Holland knallar fram till EM-final och seger där. Om dom nu inte brände ut sig i grupp-spelet med sitt strålande spel förstås. Sånt har ju hänt förr.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Sunkigt var det. Börjar tycka att det är lite kul att se en del matcher trots det. Kvällens med holland ska blir rejält kul tom. Kan ryssland skaka holland tro.

2008-06-21 @ 18:33:00
Morrat av Åsa

Japp. Det kunde Ryssland göra... och med bravur dessutom.

Nu tittar jag bara på fotboll för nöjes skull resten av turneringen.

God natt och sov gott.

2008-06-21 @ 23:30:27

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0