Error i VM-studion

Sveriges seger i går har gett mig sån glädjefnatt att jag inte orkar engagera mig dagens matcher. Orkar inte engagera mig i dagens resultat. Så det är error i den här VM-studion i dag.

Error var det också i dagens tidning. I Skövde AIK's matchannons inför kvällens hemmamatch. Därför fick laget gå ut med den här korrigeringen på sin hemsida:

"Fel i matchannons.

Det har tyvärr blivit fel dag angiven i vår matchannons i SLA.

Där står att matchen spelas torsdag 11 juni.

Det skall vara onsdag 11 juni och tiden är 19.30.

Vi beklagar misstaget."

Sån otur. Bara hoppas att supportrarna går in och kollar hemsidan!

Super-supportern Åsa hinner tyvärr inte iväg till matchen i dag heller. Jag är fullständigt värdelös, jag vet! Men det är lite körigt just nu... Mycket att stå i faktiskt!

Nåväl - håller trots allt både tummar och tår för SAIK mot Göteborgarna från Torslanda i dag. En trea skulle sitta fint nu. Annars börjar jag bli smått orolig avseende tabell-läget!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hehe förvirrat redan i annonsen är inte bra.

Märklig super supporter som aldrig kollar ;)

Det är sådär ibland med allt som "måste" fixas.

Hoppas du har en bra kväll!

Kram

2008-06-11 @ 18:20:14
Morrat av Åsa

bb: He, he. Ja jag är nog den enda super-suppotern som bara varit på en enda match!

Men ska överraska snart och visa mig igen vid sidan av plan...

Ska komma dit när nån minst av allt väntar det! På en borta-match... ;-)









2008-06-11 @ 21:33:24
Morrat av beerbelly

Det är rätt. Borta matcher är bäst ;-)

Ha dä.

2008-06-11 @ 21:42:53

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0