En liten loppis...

En liten loppis i en byhåla... så uttryckte sig A innan vi skulle åka.
Tjenare!
En enorm loppis med flera tusen (!) besökare. Och auktion därtill som pricken över i.
Varken min eller A:s stil att trängas med så mycket folk, men vi härdade ut. Och shoppade loss.
Återkommer med bildbevis...
Nu måste jag rusa till Harrys... Fotbollen. Final. EM.

Ett hett tips är att satsa pengar på Tyskland i dag. Hejar på Spanien...

I går hejade jag på Motala. Det gick bra. Skövde vann med 4-1 på bortaplan. Undrar vilket lag jag ska heja på nästa gång, kommer inte ihåg vilka motståndare det är nästa match...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Kul att kolla på loppis. Lite väl stort kanske ja =) Kul med bilder.

Ha en bra kväll och stäng stället.

Kram

2008-06-29 @ 18:41:51
Morrat av Nollan

Loppisar och auktioner kan vara riktigt kul. Fast trängas är sällan roligt. Men shoppa projekt är sällan fel ;)

Hmm, ska du inte ta och hålla på Tyskland istället. Jag blir bittert besviken om tråktyskarna vinner över offensivt glada spanjorer!

Ha en bra kväll!

2008-06-29 @ 19:25:11
Morrat av Åsa

bb: Bilder är i redigeringsläge. Kommer strax. Stängde inte stället... gick hem tidigt. Hade jättetrevligt! Kanske pratade mer än kollade på fotbollen... ;-)

Hoppas din kväll varit trevlig också. Ta lite ledigt nu, tycker jag! Kram.



Nollan: Skönt, nu slipper vi en bitter Nollan. ;-) Spanjorerna vann! (Min trend är bruten. Höll med hjärtat på Spanien, det kanske det som var grejen.)

Blev inget projekt på loppisen - bara redan klara bruksföremål. Jag är en klippa! ;-)

Hoppas du gläds åt spanjorerna och att kvällen varit bra! Kram te dig me!

2008-06-29 @ 23:07:45
Morrat av Nollan

Ja, skönt att slippa vara bitter :) Och att din trend är bruten. Hoppas du är glad du också! Viva España!

Kram

2008-06-29 @ 23:22:24
Morrat av P

Jag trodde att tyskland skulle vinna i en förlängning. Jag hade nog fel...

2008-06-29 @ 23:47:13
Morrat av Åsa

Nollan: Espana, Espana, dansar naken på gatorna här i Skövde. (Överdrift, men det hade varit kul om det varit så!) Kram.



P: Nu ska vi se... Är det den P jag tror som skriver detta eller är det någon ny P?! Om det är P jag tror så tycker jag det är enormt modigt med en tippning med tanke på fotbollsintresset! Respekt! ;-)

Är det någon annan P, som det kan vara, och då vet jag vem, så har du haft fel - så fel! ;-) Hoppas du inte lyssnade på mig, och hoppas du inte satsade några pengar... ;-) Jag är nöjd även om jag förlorade hundra spänn på Tyskland som vinnare. Ville verkligen Spanien skulle vinna!











2008-06-30 @ 00:12:28
Morrat av P

Det var den helt fotbollsointresserade P som tippade det där med Tyskland. Jag hade till och med koll på att det var någon skadad i laget så jag frågade på sporten om personen i fråga var med... Det är han Vallack eller vad han heter. Vilket mer låter som en häst.

2008-06-30 @ 09:50:13
Morrat av Åsa

P: Tycker du börjar låta som ett fotbolls-fantast. Vart ska detta sluta? Du kanske till och med följer på nån match snart...

2008-06-30 @ 11:19:40
Morrat av P

Visst är det obehagligt!

2008-06-30 @ 21:33:35

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0